Obserwatorzy

piątek, 16 września 2016

644. Lekarstwo na stresy...

... cały tydzień lekko zwariowany, jak zauważyliście mało publikacji, bo i czasu niewiele...

Wczorajszy wieczór (bardziej już noc) ... 
ja i foamiran i mój sposób na odreagowanie, odstresowanie :)





A Wy jakie macie sposoby na stresy mniejsze lub większe? :)

Przypominam o trwającym candy kwiatowym :)

dziękując jednocześnie za wszystkie dotychczasowe zgłoszenia i komentarze.
Przyznam, że absolutnie nie spodziewałam się takiego odzewu, nawet nie wiecie, 
jak mi miło :) 

Oczywiście do końca trwania zabawy dołożę jeszcze kwiaty, ale może być to niespodzianka podczas ogłoszenia wyników ;)

Agnieszka

17 komentarzy:

  1. cudne :) ja na stres to gorzka czekolada i pracownia ale muszę mieć totalny spokój .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wandziu, dlatego ja działam nocą, mam spokój :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To powinnaś się więcej stresować bo kwiaty wychodzą Ci rewelacyjnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że więcej stresów zagnałoby mnie do... miejsca izolacji ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Aguś są wspaniałe te Twoje kwiaty, cuuuudowne, ja na stres mam zajadanie :( no i nocne tworzenie ;). Zaraz lecę do Ciebie na candy, właśnie sobie uświadomiłam, że mnie jeszcze! tam nie ma ;p, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Ja nie wiem jak to możliwe, że jeszcze Cię nie ma ;) Zapraszam!

      Usuń
  5. Zdolne masz łapki. Świetny sposób na odreagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak trzeba zając czymś łapki. Ja takich kwiatków nie potrafię zrobić, dlatego sięgam po szydełko i na nim cos dziergam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, dawno temu ;) ... też dziergałam na szydełku, bardzo przyjemne zajęcie :)

      Usuń
  7. Przepiękne kwiatki tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty... Ze stresem "walczę" na różne sposoby, w zależności co go wywoła. Ale najczęściej żeby usunąć z siebie złą emocję biorę się za sprzątanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaakie piękne! Mnie najlepiej odstresowuje pieczenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Ja mam dwie lewe ręce, jeśli chodzi o pieczenie... no chyba, że jest to pieczona szynka :)

      Usuń
  10. Na stres najlepsza krówka kujawska- byle bez przesady :) Ja już stoję w kolejce do Twojej kwiaciarni :) Jeśli masz ochotę zapraszam też do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)