Obserwatorzy

poniedziałek, 29 czerwca 2015

283. Digi stemple - zasady korzystania

Digi stemple - zasady korzystania

Digi stemple przygotowuję zupełnie hobbystycznie, ale...
 proszę zapoznać się z zasadami korzystania.

Digi stemple, które przekazuję na blogu
są tylko i wyłącznie do użytku osobistego
mogą być wykorzystywane w odsprzedawanych pracach, 
 ale nie mogą być sprzedawane same w sobie.

  Istnieje możliwość wprowadzania zmian w moich projektach,
możliwe, że się to zmieni w przyszłości :)

Digi stemple są darmowe, co oznacza, że nie pobieram żadnych opłat 
za ich przygotowanie, udostępnianie ani przeredagowanie.

Jeśli chcesz, abym w danym digi stemplu dokonała zmiany personalizacji,
umieść notkę w komentarzu danego wzoru, a stempel pojawi się w poście.

Umieszczanie na blogu podlinkowanego banerka nie jest obowiązkowe,
nie musisz także wspominać o mnie w poście, chociaż będzie mi miło :)
ale może dzięki temu ktoś jeszcze skorzysta z przygotowanych stempelków :)

Z przyjemnością zobaczę jak stempelki są przez Was wykorzystywane,
dlatego zostaw link do posta z pracą w komentarzu - z pewnością zajrzę :)

Dziękuję :)
Agnieszka (agnieszkapasjonata)

1 komentarz:

  1. Witaj. Od dawna nic nie tworzyłam, a jak już jest to z Twoim stempelkiem. Dobrze zrozumiałam, że 1 jest darmowa? Oto moje prace: https://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/2018/12/212-zaproszenia-na-roczek.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)