Obserwatorzy

piątek, 2 września 2016

634. Kwiatowe candy u Agnieszki

Zgodnie z obietnicą przygotowałam zestaw kwiatów z foamiranu, zatem...
zapraszam Was na kwiatowe candy :)


Zasady są bardzo proste:
1. umieść na basku bocznym lub w oddzielnym poście podlinkowaną informację o candy
2. zapisz się za pomocą żabki (inlinkz) na dole posta.
Ważne: wysyłka wyłącznie na terenie Polski
Zabawa trwa od 2 do 30 września, na początku października ogłoszę wyniki :)

Jeśli tylko spodobały się Wam moje wytwory, zapraszam do zabawy!

Uwaga! :)
Liczba kwiatków może ulec powiększeniu :)




Edit...
Mała dokładka do candy :)


Edit:
Mała dokładka nr 2 :)



Moje kwiaty dostępne są również w sprzedaży w sklepiku Przydasie Pasjonaty.

Agnieszka





61 komentarzy:

  1. cuuudowne kwiaty:)! banerek na pasku bocznym:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  2. Och z wielką przyjemnością pooglądałabym te Twoje śliczne kwiatuszki z bliska:) Są jedyne!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiaty. Banerek jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuudowne :) jestem nimi zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ śliczności! Będzie dłuuugi ogonek chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kwiaty i chętnie ustawiam się w kolejce :) info na pasku bocznym .

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wyciągam łapki po te piękne kwiatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Umieściłam informację o candy w nowym poście. Kwiaty są prześliczne i tak bardzo naturalne. Kolory kwiatów są zniewalające cud - miód:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatki tak piękne, że nie ma opcji nie zgłoszenia się :) U mnie informacja o candy w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne!
    Zastanawiam się tylko skąd Ty bierzesz na to wszystko czas:)!?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne....ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudne....ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powoli (bardzo, bardzo powolutku) przekonuję się do piankowych kwiatków. A że sama ich nie kleję, z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy :) Baner na pasku bocznym z informacją, że tego nie można przegapić - tak piękne kwiaty trzeba pokazać światu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się w kolejkę po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jakie piękne kwiatki. Ja robię z papieru czerpanego więc takie też chętnie przygarnę i wykorzystam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności i ile tego- cała łąka ! Chętnie się nimi zaopiekuję i znajdę dla nich miejsce :)
    Staje w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ślicznotki , szczególnie te z dokładeczki ... ach ... chętnie bym je przygarnęła na swoje potrzeby - zrobiłabym opaskę dla córci ... uwielbia kwiatuszki .

    OdpowiedzUsuń
  19. doprawdy przecudne, piękne, jak zywe. Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam na Twój blog przypadkiem. Cudowne robisz te kwiatuszki. Od dzisiaj jestem Twoją fanką :) I oczywiście banerek już umieściłam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne! Sama chciałabym umieć takie robić...

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobały się bardzo! A że robię ostatnio sporo kartek... Zapisuję się i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żabki nie znalazłam...

      Usuń
    2. Proszę spróbować w innej przeglądarce, u mnie w Chrome też nie widać Inlinkz :)

      Usuń
  23. Dobrze ,że tutaj trafiłam...zostaję :)Przepiękne kwiaty,które z pewnścią znajdą u mnie różne zastosowanie ;)
    Oczywiście bawię się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiatki z foamiranu? Ostatnio modny, ale jeszcze nie miałam do czynienia. A twoje kwiatki wyglądają obłędnie, chętnie przygarnę kilka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kwiatki, jakie będą z nich piękne kartki !
    Chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kwiaty :) Ja dopiero zaczynam pracę z foamiranem, ale dużo mi jeszcze brakuje do Twoich kwiatów. Ale nie poddaje się, mimo wszystko to bardzo przyjemna praca :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jakie cuda!!!! Staję do kolejki .Posiadam krajowy adres.Banerek wisi.

    OdpowiedzUsuń
  28. A jakie delikatne...boskie kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne te kwiatki więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cuuudowne, Aguś kwiatki są zjawiskowe banerek juz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak nie ustawić się po takie śliczne kwiatki. Baaardzo mi się podobają.
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Tylko dodam na wszelki wypadek, że nie będzie mnie do 9.10.
    Zapraszma też do siebie i pozdrawiam serdecznie :)
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylu chętnych, ja też. Każdy chciałby dostać takie piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kwiatki chcesz nam podarować , więc i ja się ustawiam w kolejce . Te kwiatki to jak letni ogród jesienną porą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne, może tym razem dopisze szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. W końcu dorwałam komputer:) i mogłam zamieścić banerek na blogu z Twoim candy. Oczywiscie chętnie się zapisuję. Piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O matuńciu, to takie cuda można zrobić własnoręcznie? Mnie się pewnie nigdy nie uda, więc może mi się poszczęści w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie zrobione są te kwiatuszki, naprawdę rewelacja, ciężko uwierzyć że własnoręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne kwiatki robisz. Chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cuda. Nie sposób przejść obojętnie :) Staję do kolejki i czekam....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne kwiatki,dla mnie jak marzenie bo nie potrafię.Ustawiam się w kolejce z nadzieją.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To znów będę ostatnia :P zaczynam obserwować i nie wiedziałam że takie kwiaty można samemu wykonać aż w szoku jestem :) ale pozytywnym. :) pozdrawiam :)i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kusiłam się i kusiłam, aż się skusiłam - banerek jest już na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne kwiaty , zgłaszam się do zabawy :***

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne kwiaty, chciałabym zobaczyć je na żywo i wykorzystać w mich pracach. Na dzień dzisiejszy pracuje tylko na papierowych, ale kto wie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Może... ostatni będą pierwszymi. Zdążyłam i już piszę posta o Twoich pięknych kwitach! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojjjjjjaaaaaaa ale cudeńka. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dużo chętnych, bo kwiatki cudne. Pomarzę o tym, że będą moje .

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeny, jakie piękne! Z ogromną przyjemnością bym je przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne! Kolejka długa ale i tak ustawiam sie z nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)