Obserwatorzy

piątek, 8 lipca 2016

587. Dreaming... create... layout

W mojej głowie i sercu, niezależnie od pory roku, ciągle jest wiosna ;)

Oglądając przeróżne tutki stwierdzam, że mój proces twórczy jest bardzo niezorganizowany, dziewczyny mają wszystko przygotowane, po prostu dobierają materiały :)
U mnie wygląda to trochę inaczej... 
Wpadam na pomysł, robię ogólny zarys, a potem ganiam z pokoju do pokoju, do łazienki i kuchni 
w poszukiwaniu tego, co pewnie jeszcze by się przydało.
- Gdyby ci płacili z kilometra, byłabyś milionerką... - stały tekst mojego męża :)

Z tego biegania czasem takie cuda wianki wychodzą ;)











Pracę zgłaszam na wyzwanie do

More Mixed Media Challenge

Anything Goes + Pastel Colours


Świat stempli
Praca nie kartkowa ze stemplem
(u mnie stempelek w lewym dolnym rogu pracy)


TricksArt




Dziękuję, że zaglądacie :)

Agnieszka

7 komentarzy:

  1. świetna praca, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny layout. Kolory fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga świetna praca. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń

  4. Stunning!
    Thanks for joining us at A BIT MORE TIME TO CRAFT Challenges blog and good luck !
    Maryvonne DT Member

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely work. Thank you for joining the challenge at More Mixed Media. Hope to see you again next time.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie zostało idealnie wkomponowane w tło, całość jest wyrazista i przyciaga oko. Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie w Świecie Stempli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)