Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2016

563. Kwiatowe candy u Agnieszki

Kochani, już za miesiąc (dokładnie 14 lipca) mój blog będzie obchodzić swoje drugie urodziny :)
Z tej też okazji postanowiłam przygotować małe candy.

Zastanawiałam się, w jaki sposób mogę "uczcić" takie święto ;) 
a jednocześnie podziękować Wam za obecność i przemiłe komentarze...

Ponieważ ostatnio coraz bardziej wciągają mnie kwiaty handmade, 
pomyślałam, że taki podarunek sprawi komuś nieco frajdy :)

Na chwilę obecną zestaw kwiatowy wygląda tak (zestaw nie obejmuje listków), 
ale ponieważ candy trwa miesiąc, myślę, że się on znacznie powiększy :)


Zasady są bardzo proste:

1. umieść na basku bocznym lub w oddzielnym poście podlinkowaną informację o candy

2. zapisz się za pomocą żabki (inlinkz) na dole posta.

Ważne: wysyłka wyłącznie na terenie Polski

Zabawa trwa od 12 czerwca do 12 lipca, a 14 lipca ogłoszę wyniki :)

Zapraszam!

Edit!

Kochani, zgodnie z obietnicą, dokładam kolejne kwiatki do candy :)
Dziękuję Wam za dotychczasowe przemiłe komentarze :)


Edit!

Kolejna dokładka, tym razem takie oto maluszki :)


 Agnieszka

32 komentarze:

  1. Życzę wielu kolejnych ciekawych pomysłów, fanów i polubień oraz kolejnych rocznic na blogu. Chętnie nadal będę tu zaglądać i podziwiać piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niedługo roczek stuknie :) A Twój blog jest jednym z tych co mi od początku mojego towarzyszą i gdzie zawsze wracam pokomentować. A kwiatki cudne, ja podziwiam wszystkich co robią sami kwiaty. Ja nie mam cierpliwości :)
    A Tobie kolejnych wspaniałych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :-))) Życzę wielu kolejnych rocznic oraz wytrwałych ,pełnych podziwu dla Twej twórczości komentatorów :-))) Piękne kwiaty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kwiaty, jak wszystkie Twoje, banerek wisi na pasku :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne te kwiaty :) Zapisuję się :* Życzę wielu twórczych latek i wielu wspaniałych prac i pomysłów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką Twoich kwiatów i prac, które dzięki nim powstają. Życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin i gratuleje talentu jaki na nim prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką Twoich kwiatów i prac, które dzięki nim powstają. Życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin i gratuleje talentu jaki na nim prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, wszystkiego najlepszego z okazji 2 rocznicy blogowania! Życzę Tobie wielu sukcesów blogowych i nie tylko ;) A kwiaty są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. Kwiatków wiecznie mi mało. Obecnie naprawdę mam ich malutko, reszteczki, które od kogoś dostałam. Sama niestety nie robię kwiatków.
    Banerek: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Życzę nieustającej weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty, piękne candy. Ja też biorę udział w zabawie, banerek mam na pasku bocznym: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje i wszystkie dobrego na kolejne co najmniej 22 urodziny bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Banerek na pasku bocznym bloga, muszę przyznać iż jestem oczarowana tymi kwiatkami! Gratuluję również drugich urodzin ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiatuszki sa przecudne, zgłaszam swój udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę kolejnych pięknych i twórczych rocznic :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :))
    Piękne kwiaty :))
    Życzę wielu kolejnych twórczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ;) stałam się 100 obserwatorem Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatków nigdy za mało, więc ustawiam się w ogonku chętnych :)
    Gratuluję 2. urodzin i życzę kolejnych twórczych blogowych lat!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kwiatki. Z przyjemnością staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje i najlepsze zyczenia :) oczywiście ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała nagroda więc się zapisuję . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy pisania bloga.
    Kwiaty są cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie obchodzisz rocznicę . Gratuluję Ci wytrwałości i zapału .

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze kwiatki:) Gratuluję talentu!:) Oczywiście przyłączam się do zabawy, a banerek wisi na pasku bocznym na moim blogu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiaty są cudowne, dlatego tez z miłą chęcią ustawiam się w kolejce, banerek wisi na blogu

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję precyzji w tworzeniu kwiatków. Są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję precyzji w tworzeniu kwiatków. Są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję 2 latek a kwiatuszki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję drugiej rocznicy.
    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Kwiatki są przepiękne. Banerek znajduje się na pasku bocznym mojego bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kwiatki tworzysz. Chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)