Obserwatorzy

poniedziałek, 28 marca 2016

500. Zielono mi...

Przepiękne święta mamy w tym roku :)
Nie mogłam się powstrzymać i powstała karteczka w zielonościach -
z papierków UHK'owych i Galerii Ra.
Kwiatuszki wykonałam własnoręcznie - 
lekko kremowe z gotowych scrapek, dwa mniejsze z papieru czerpanego.







Karteczkę posyłam na wyzwanie do
Tworzę w jednym kolorze



Oprócz zielonego pojawił się również biały i kremowy,
serwetka i własnoręcznie zrobione kwiaty, więc kartka wędruje do
123scrapujTy


Dziękuję, że zaglądacie :)
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. cudna wiosenna karteczka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ...taka świeżo-wiosenna kartka! anias/DT 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka - dziękujemy za udział w wyzwaniu123 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)