Obserwatorzy

piątek, 4 marca 2016

489. Czekoladownik z eco

Witam! 
Dzisiaj na BoxBlogu przypada dzień mojej inspiracji.
Przygotowałam czekoladownik z papieru kraftowego, z własnoręcznie robionymi kwiatuszkami, 
które pochlapałam niebieską mgiełką perłową.
Czekoladownik powstał z myślą o mężczyznach, którzy również mają swoje święto w marcu :)






Zapraszam oczywiście na BoxBlog i nasze szóste wyzwanie :)


Pozdrawiam!



Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie do scrapka


Kolory Kartkulca najbardziej odpowiadają moim ulubionym kolorom :)


8 komentarzy:

  1. Uroczy czekoladownik i ten kolor, jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) Podobają mi się kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kolory a kwiatuszki super:) sama robilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzadko się zdarza, niestety z braku czasu, ale ostatnio kilka prac z własnoręcznie składanymi kwiatuszkami :)

      Usuń
  4. Mogłabym taki dostać nawet bez wkładki :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)