Obserwatorzy

piątek, 10 czerwca 2016

561. Kurs na kwiatki - gnieciuchy

Kochani, wiem, że kwiatowych kursów jest w necie bardzo dużo,
ale postanowiłam przygotować krótki kursik na kwiaty przestrzenne,
ponieważ nie przychodzi mi do głowy, do czego mogą być podobne, 
nazwijmy je umownie gnieciuchy ;)

Efekt finalny ma się prezentować tak :)


Czego potrzebujemy:
- papier wizytówkowy 246g
(można również skorzystać z papieru czerpanego),
- tusz (wybrałam fuksję),
- dłutka
(wiem, że niektórzy wykorzystują długopis lub to, co znajdą w warsztacie męża lub w kuchni :)
- klej,
- pręciki,
- dziurkacz lub wykrojnik kwiatowy
płatki można wykonać również samemu, ja polecam kurs Justyny 
(płatki wycięłam z trzech rozmiarów - na zdjęciu zabrakło najmniejszego)
- dodatkowo woda i pędzelek.


Do wykonania jednego kwiatka wykorzystuję trzy płatki - dwa większe (rozmiar 4,5cm) i jeden mniejszy (rozmiar 3,5cm), przy mniejszym kwiatku - dwa płatki 3,5cm i jeden 2,5 cm.

Każdy płatek tuszuję po obydwu stronach.

Rozcinam płatki i jedynie lekko nawilżam wodą (łatwiej dają się ułożyć).


Następnie dłutkiem nadaję lekko wypukłego kształtu, co jednak w efekcie służy bardziej do zmniejszenia grubości papieru  :)



Najfajniejszy moment - miętolenie płatków ;)



Sklejam płatki i posiłkując się drucikiem, przekładam pręciki.



I voila :)


Dziękuję za poświęconą uwagę :)
Mam nadzieję, że kursik jest czytelny.

Agnieszka


2 komentarze:

  1. Kwiatki wyszły bardzo efektowne. Sam kursik przydatny szczególnie dla mniej wtajemniczonych. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)