Obserwatorzy

środa, 17 września 2014

63. Z życzeniami dla mężczyzny

Witajcie,
bardzo dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i wpisy. Bardzo uskrzydlają i dodają pozytywnej energii :)

Postanowiłam zmierzyć się z kartką dla mężczyzny. Temat wcale nie jest taki prosty, jakby się wydawało. Co prawda tworzyłam już kartki i pudełka "w męskim wydaniu", ale zawsze gdzieś tam wciskałam kwiatki, na co mąż kręcił nosem :) Poniższa kartka jest dość prosta w formie, za wszelkie niedociągnięcia z góry przepraszam :)

Wykorzystałam przepiękne papiery UHK Gallery Traktat Morski
papier czerpany ze sklepu Namaste

 z którego zostały wycięte baloniki.

Kartka w granacie z dodatkiem błękitu:




Karteczkę posyłam na wyzwanie tematyczne w Diabelskim Młynie


oraz na 21 wyzwanie w Namaste Balony


Pozdrawiam,
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Męskie prace to trudny temat. Wyszło bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka ;) świetna, nietypowa forma;)
    Ja też mam zawsze problem z tymi męskimi kartkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. A wydawałaby się, że kartka dla mężczyzny to pryszcz :) Nic bardziej mylnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa karteczka!!:):) Dziękujemy - DT Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna i nietuzinkowa balonowa kartka, dziękuję za udział w balonowym wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka!Dziękujemy - DT Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalnie przemyślane otwieranie kartki. Super wyszło. DT Namaste

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)