Obserwatorzy

poniedziałek, 1 września 2014

49. Na rozpoczęcie szkoły :)

Witam Wszystkich!
Zaczynamy nowy tydzień, uczniowie i nauczyciele zaczynają nowy rok szkolny. Z nostalgią wspominam lata, kiedy i ja wkładałam swój "garniturek" :) i wędrowałam do szkoły - ciekawa nowej klasy, ewentualnie zmian, jakie zaszły w moich uczniach :) Wszystkim nauczycielom życzę siły, wytrwałości, konsekwencji...
Z okazji powrotu po wakacyjnej przerwie do szkoły, przygotowałam pierwszą w tym roku kartkę dla nauczyciela.




 Kartka wędruje na mapkowe wyzwanie do Cardabilities Sketch 106 Design Team Reveal & Sponsor

Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Fabulous creation using the sketch! Thanks for joining in with Cardabilities~

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo podoba mi sie kolorystyka, dobór dodatków :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! super! zachwycasz :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice card. Love softly colours. Thanks for joining us on the Cardabilities. Ilona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)