Obserwatorzy

piątek, 5 września 2014

55. Szary.. nie znaczy nudny...

Witajcie,
pierwszy tydzień września prawie za nami.
Pogoda się do nas uśmiecha i jest cudownie :) 
Pomimo kolorystyki, jaka panuje na dzisiejszej kartce, nie jest mi ani szaro, ani buro... raczej ten kontrastujący bordowo-czerwony mam nastrój... jestem pełna energii ;) 
Inspiracją do stworzenia karteczki było wyzwanie
nr 46 Inspiracja zdjęciem w 123scrapujTy
kolor czarny, biały, szary plus kontrastujący





Bordowe kwiatuszki wykonałam z papieru czerpanego ze sklepu Namaste, 
dodatkowo dorzuciłam białe i czerwone różyczki.

Efekt prezentuje się następująco:



Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Pewnie, że szary nie jest nudny :) Pięknie ożywiłaś kartkę czerwienią - bardzo lubię to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna:) idealnie oddaje nastroj zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh no w Twoim wydaniu to na pewno nie znaczy nudny ! wyszło fantastycznie, a kartka jest mega pozytywna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam dziewczyny :) Bardzo miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo mówić?! - jest pięknie!!!
    Dziękuję Ci za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)