Obserwatorzy

sobota, 1 sierpnia 2015

322. Pudełkowe wyzwanie blogowe # 2



 Witajcie zdolni Scrapbook'owicze!

Połowa wakacji za nami,
niektórzy pewnie już po urlopie,
naładowani do dalszego działania :)
a niektórzy (ja się zaliczam do tej grupy) 
urlop mają jeszcze przed sobą :)

Wraz z początkiem sierpnia rusza kolejne
pudełkowe wyzwanie blogowe,
którego tematem będzie "Dziecko".

 Banerek do pobrania: 


Należy stworzyć pudełko:
- exploding box, czekoladownik, opakowanie na prezent, pudełko na kartkę, na skarby
 i co Wam jeszcze inwencja twórcza podpowie :) 
z okazji narodzin, urodzin, chrztu świętego, 
czyli każda okazja związana z maluchami :)

Moja inspiracja:


Zasady zabawy:
1. praca musi być nowa, niepublikowana przed wyzwaniem
2. należy opublikować pracę na swoim blogu lub w galerii, zamieścić banerek i link zwrotny do mojego posta z wyzwaniem i dodać pracę za pomocą "żabki" - nie linkujcie całego bloga
 3. można zgłosić dowolną liczbę prac, ale każda musi być zgłoszona w osobnym poście
4. pracę można zgłaszać na dowolną liczbę wyzwań
5.  praca niepoprawnie opisana, nie będzie brana pod uwagę podczas losowania
6. prace należy zgłaszać do 26 sierpnia.

I przede wszystkim:
Dobrze się bawić :)

Do wygrania banerek "Byłam/byłem najlepsza/ najlepszy",
który zostanie umieszczony na wygranej pracy
oraz możliwość pokazania swojej inspiracji w kolejnym wyzwaniu :)

Ps. jeśli macie ochotę poinspirować innych swoimi pudełkami w kolejnych wyzwaniach, zapraszam do kontaktu: a.janas@onet.pl


1 komentarz:

  1. Niestety już nie udało mi się dołączyć pracy :( chociaż jeszcze 26 sierpnia nie minął. Jeśli można to zgłaszam to pudełko: http://pracowniaani.blogspot.com/2015/08/pastelowa-pamiatka-chrztu.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)